livetsommi

Alla inlägg under januari 2011

Av emilia - 31 januari 2011 15:30

hej

har nys kommit hem från skolan och sitter vid datan med hanna!!!  

fick lite problem när jag skulle hem mamma sladade ner i dike haha!!  

aja ska typ hitta på något typ knäpa kort haha 

hejdå

puzzN

Av emilia - 30 januari 2011 13:39

Av emilia - 30 januari 2011 13:36

hej

har typ gjort bort mej hallå jag läste fel och det blir bråk pga en tröja:/

hallå det är ju inte ens något att diskutera om och nu kallar alla mej härmapa och det ända är att vi har rosa och en adidas tröja det är likheten 

aa

Av emilia - 28 januari 2011 21:17

hejhej

idag har jag inte gjort mycket i går och i dag var jag hemma från skolan sjuk  

nu är jag inne på bdb msn och bloggar. 

och smsar med BÄSTA elin.  

ska va med elin kanske på fredag.  länktar.

i mon ska jag kanske till ikea om jag orkar.

skriver mera i mon hejdå  

puzzN  

Av emilia - 27 januari 2011 18:08

hej förlåt att jag inte blogga i går men gör det nu i stelle!!!

ja i dag skulle jag ha följt med angelica hem men ja jag e sjuk  

har ontimagen och huvudet!!!

vet inte om jag har så mycket mer och skriva men nu e jag inne på facebook,bilddagboken.bloggar och msn  

så hörs sen hej då

puzzN  

..

Av emilia - 25 januari 2011 17:09

hej  

han inte blogga när jah kom hem hadde fult upp!!!

venne om jag har så mycket och skriva egentligen  

så vella bara skrive hörs  

puzzN  

Av emilia - 24 januari 2011 19:45

hej  

nu e jah lässen för en på bdb komentera en bild där det stod

i bland får man ju bara vara ful 

då komentera hon det är du ju alltid 

jag ba tack   


det va inte snält 

i dag så har jag letat egenom bilder som jag har sat in i ett album  

nu ska jag bara tita vidare på bdb och msn och blogga ska jah göra!!!

hörs i mon hejdå

puzzN

Av emilia - 24 januari 2011 15:35

hej

har nys varit i skolan åkt skridskor tråkigt

kom hem titta på tv sen musik sen datan snart ska jag hemta en låda med kort och ta utt några bilder på men när jag var liten och sätta in i ett album men nu ska jag knäppa lite kort 

så hejdå

puzzN    

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards