livetsommi

Alla inlägg under september 2011

Av emilia - 27 september 2011 21:00

ja i dag har jag inte gjort mycket förutom pratat med joakim i typ en timme  10 min okej kul å veta fast nej!!

i mon slutar vi 4 och ja trökigt-.- nu så kollar jag på tv idol men de e slut börjar om en timme men nu ska jag försöka komma på hur man byter lösenod på fb eller jag ska komma p de till joakim :)

hej då

puss och kram skumbanan

Av emilia - 26 september 2011 20:11

hej i dag när jag kom hem i från skolan va jag med lovisa sen va vi med sykungen sebbe:@ 

aja nu så ska jag kolla bloggar sen så ska jag ficksa lite

hörs i mon

puss och kram skumbanan

Av emilia - 25 september 2011 20:37

hej sen sist jag blogga så har jag ätigt  varit med robin  joakim<3 

vi va vid nån lekpark å ja dom brotades osv.....

men nu sitter jag här:) <3 ska snart kolla bloggar så 

puss och kram skumbanan

hej

Av emilia - 25 september 2011 16:39

hej just nu har jag nyss koit hem i från mammas kopis där fick jag holla/gosa med lilla ella mammas kompis doter:) nu lysnar jag mysik sen typ vid 5 s ska vi äta eller senare lite då sör halv sju ska jag ju i väg aja hej då  


ni kommer få ett bildrängn när jag har skaffat blogg.se  

Av emilia - 25 september 2011 09:56

hej i dag så kommer jag kns åka te denise med mamma och kolla på hennes bebis:) <3sän i kväll ska jag vara med joakim länktar sjukt mycket:)<3

just nu så sitter jag vid datan vackna nyss :/ men mina kusiner kom  veckte mej sen åkte dom igen-.-

är ganska tröt mej aja

i mon så är de skola-.- vill inte de-.- på torsdag tror jag då har vi prov om materia-.-

aja nu så ska jag äta frukost sen senare ska jag fråga josefin om hon är klar med min blogg är hon inte de s gör jag en själf!! och är de någon som är bra på att göra heddar?? så fall komentera om ni vill göra en till men!!!:)

puss och kram skumbanan

Av emilia - 24 september 2011 14:54

hej!

nu har jag inte blogga på sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk länge men har inte haft blogg lust men aja men den här bloggen är sämst också s ska skaffa en ny men p blogg.se!


ja. de har hänt en del saker!! ja i går va jag med Angelica vi hadde bäst vi garva typ hella dan på moronen så gick jag thilda  angelica till sjärnans livs och kolla å då kom de in en som typ gick i första ring å hadde tand kräm i munjipan(stavning) så vi typ garva t de 5 10 inuten sän så tapa angelica alla sina pengar på golvet så garav vi åt de och ja myvket mer!!

sän när jag å angelica va hemma så sa hon bajsbollar åt jodgubbarnaXD

ja!! vi knäppte kort också!!


i torsdags altså i förgr vart jag tsm med joakim<3<3

och han å jag ska va in moron efter kl halv 7 på kvällen sen på mondag är de trök skola !!-.-


ja tidigare i väken har de inte änt så mycket ovandligt 


just nu s pratar jag mä thilda på msn och smsar mä joakim!!

har ritat lite å skrivit en dikt haha  kul  veta men en då!! 


orkar inte lägga upp bilderna nu för den dampar därför ska jag byta te blogg.se-.-


aja nu s ska jag inte blogga mer så hej då puss och kram skumbanan

Av emilia - 17 september 2011 16:25

hej


har inte en sån stor blogg lust så har inte bloggat och har inte hafts så mycket uppdatering heller


mondag:var i skolan som vandligt va hemma inget

tisdag-onsdag:SJUUUK

torsdag: va i skolan och sen he inget

fredan: skolan sen på stan med angelica och fredrik sen hem å va med kompis 

lördag: ja nu e vi här och ja jag va med en kompis till typ nu sen skulle hon på fotboll match så jag va hemma!! när hon kommer hem ska jag va med henne igen tror jag o mon så ska jag te mina kussiner å ha kalas min yngsta kusin saga fyllde 3 år i torsdags så ja vi ska ha kalas i mon!! 

ja jag ska knäppa kort som ni ska få i mon eller på mondag!!1

nu så ska jag kolla lite på fb och sen så ska jag kolla om mamma köpte choklad som jag ska snälta och dopa mina sakimojer i de e nå  ttoppar jag har gjort(ficka)

anars så ska jag typ göra nå på rummer:)<3<3

puss och kram skumbanan

Av emilia - 15 september 2011 07:45

hej

eller snart och snart om typ en halvtimme 

just nu har jag presis ficksat mej och i dag går jag te skolan!!

ska dra puss och kram skumbanan

Ovido - Quiz & Flashcards