livetsommi

Direktlänk till inlägg 17 november 2011

Är med angelica!! <3<3<3

Av emilia - 17 november 2011 18:56

hej !!!

förlåt för att jag inte har blogga på ett tag men jag har inte haft lust:/ 

aja men nu ska jag försöka blogga mer lovar....



jag håller på å frysa ihjäl.... jag å angelica va ute å vi va as rädda.. det tog typ 5-10 minuter å gå förbi en släp vagn haha ba för att vi trode de va en bil,skåpbil osv.....

sen så trodde vi att de va nån som kolla på oss aja å mycket mer 

och vi kom på att i 5:an så va vi as duktiga på engilska på nå prov sak vi typ ba stefan hur utalas de osv haha å så har vi garvat å så har vi kolla på nå roligt pogram ba duner humor.... ``bananer är goda 1 2 3 bananer är goda 1 2 3 4 oj´´

``plocka barn plocka barn plocka barn barn barn´´ ``nu är sagan HITLER ´´`` vad har du i säcken ? Barn . Får jag smaka ?´´  och mycket mer.....


aja nu så ska hon typ blogga hejrå


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emilia - 1 december 2011 21:53

har ny blogg nu kommer ha den här kvar men bloggar inte på den här thebeautifullfeofme.blogg.se ...

Av emilia - 1 december 2011 21:08

just nu sitter jag vid facebook,msn och lite fler ställen. jag pratar såklart också med den BÄSTA i telefonen... aja angelica hjälper mej å ficka en ny blogg på blogg.se den kommer vara sjukt bra och mycket updateringar!!!! förlåt att jag inte ha...

Av emilia - 24 november 2011 20:33

hej i dag: i morse/inan tre va jag i skolan efter kl tre så drog jag jennny å angelica tilll citybörger(stavning) å käka sen hem till jenny en snabis sen till skolan å gorde bioligi :( aja sen typ kl 6 börgade vårat öppethus till kl halv 8 aja nu...

Av emilia - 23 november 2011 19:09


älskade jenny sän du å jag blev kompisar så har mit liv blivigt bätre, du fins alltid för mej å jag kommer alltid finas för dej. hoppas våran vänskap kommer räka hella livet ut. du är en av de vänner jag liar på till 1000%. Jag älsakr dej som vän så ...

Av emilia - 20 november 2011 22:05

sitter vid tv å kollar lite tv, snakar med filk på msn å faebook + att jag tratar med dej BÄSTA(joakim)  aja i mon äre skola-.- å jag å angelica måste komma på nånting å göra anars kommer mats å säga nå  aja nu måste jag gå på toa syns i mon pu...

Ovido - Quiz & Flashcards