livetsommi

Alla inlägg under augusti 2011

hej

Av emilia - 31 augusti 2011 16:01

förlåt i gen för att jag inte blogga i går men jag åkte te pappa å gratta emil sen så glömde jag en nu ska de bli blogga av


jo som jag sa i går åkte jag te pappa å firtade emil som fylde 4 år och dissa min syrra so fylde 16 år hahhaha:)


i dag fick vi sluta 3 istället för 4 för ja de va nånting 


aja nu ska jag kollla på statestiken(stavning) och litte bloggar å så pusss

hej

Av emilia - 29 augusti 2011 21:09

förlåt att jag inte blogga i går men jag var med kompis på kvällen och sen kom min syster


i dag så har jag varit i skolan sen så vid 4 åkte jag buss hem och då så åt jag lite sen efter kns en timme var de mat sen var jag ut med kompisar och nu sitter jag här just nu e jag inne på fb ska kolla lite bloggar nu sen ska jag logga in på lite saker syns i mon puss

Av emilia - 27 augusti 2011 21:09

hej 

sitter med molly i knät nu så är inte så himla lät att skriva!!

aja i dag efter att sandra hadde åkt hem så cillade jag 

Av emilia - 27 augusti 2011 15:25

hej

kunde inte blogga i går för sov hoss Zandra vi hade de bäst!!!!!


just nu sitter jag och hon hoss mig vid datan ska snart hitta på något!!


aja bloggar mer i kväll puss  

Av emilia - 25 augusti 2011 21:15

hej 

just nu sitter jag vid msn och fb och pratr med angelica!!!

jag försöker få tag i sandra för vi ska typ va i mon så jag venne 

men aja i dag så har jag varit i skolan till 3 sen så åkte jag hem gosa med molly och läste lite på tyska läxan!!!

ja sen inget mer typ

ska kolla lite bloggar nu så hörs sen puss  

Av emilia - 24 augusti 2011 21:00

                   

   vissa bilder kommer ni få se igen men ger inga fler bilder nu för ska spara te sen 

Av emilia - 24 augusti 2011 19:12

hej 

i dag efter skolan så földe Zandra med mej hem 

vi har typ knäppt kommer få se senare, vi har gjort en film men kommer inte lägga ut den senså har vi spelat wii



HAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHXDXDXD

ja vi har haft hjävligt roligt iaf


puss 

Av emilia - 23 augusti 2011 21:18

hej 

nu är jag hemma ifrån pelbo

på mondagen så hadde vi nå lekar saker å sen när 8 9 hadde åkt hemm kom typ alla till min angelica sandra å tildas stuga XD



vi somna typ 3 i natt å gick upp 8 -.- 


i dag så har vi städat och när jag kom hem så somna jag haha


jag vill att en viss person ska logga in på fb eller nå för ska prata med den haha


ska logga in på lite saker nu så hörs i mon ni får bilder då också


puss 

Ovido - Quiz & Flashcards