livetsommi

Alla inlägg under juni 2011

Av emilia - 30 juni 2011 22:52

R.I.P

mysack   kommer sackna dej!!   

älskardej sötis!!!

R.I.P    

 

love you!!!

Av emilia - 30 juni 2011 22:28

hej:)

ja efter senaste inlägge så har vi haft jester först kom per min morbror han drak öl(ovandligt) och karin med sit barn jimmy dom kommer enda från london dom ska va hära ettt tag aja sen kom anna pelle emma med sin kompis och elsa dom skulle hemta en husvangn!!! 

aja nu snakar jag med riwer på msn å är inne på fb och bdb och ja bloggar:)

och så kolla jag på en film som har börjat eller en serige som ska va i 13 delar!!! 

den heter the killing. jag titar på det med min syster i källaren ja!! sen blire en halvtimme åt att göra nå sen blire big bruther repris!

aja nu ska jag kollla på the killing:)<3


men OMG!! gud vad jag skrevv allt i minsta detalj ojojoj men ja aja 

hejrå

puzzN

 

Av emilia - 30 juni 2011 18:59

hej:)<3

ett litet inlägg igen!!!

just nu så sitter jag å dunkar musik som fan med bas

ska snart käka lite:) och tittar på min granne som e sämst på att klippa gräset;P aja ska dra nu 

hejrå

puzzN

<3

Av emilia - 30 juni 2011 11:28

hej:)<3

vacknade nyss ska göra mej i ordning för ska gu utt å göra lite saker:)

aja bloggar mer i kväll

hejrå

puzzN

Av emilia - 29 juni 2011 21:53

hej:)<3

i dag har jag solat,bada å varit med mina kusiner

i mon ska jag slappa tror jah:)<3


ååå jag blir så hjävla tröt på alla som FÖRSÖKER  vara cool å skriva spydiga saker en sak te alla er. Ni ska vara så cool som möjligt för att ni tror att ni trycker ner nån men det gör ni inte.


Alla som tycker jag är en fjorre,fjortizzzz, wb fjortis eller fjortis som ni skriver jag ä inte de!!

bara för att jag gör vissa täken när jag knäpper kort betyder det inte att jag är fjortis!! Det fins många och då menar jag värkligen många som gör så!!!! det är Angelica,nastja,frida,matilda,erica,ebba,isabella och måånga fler!! Dom e inte fjortisar för de. ALLA FÅR KNÄPPA KORT SOM DE VILL! och till å med dom som knäpper som jag skriver att jag e fjortis och så men dom knäpper å så presis som mej så jag fattar inte vad ni håller på med!!!

SLUTA NU!!!!!!!!


aja nu ska jag kolla lite på datan 

just nu bloggar jag ju å bdb msn fb å musik aja ska dra

hejrå

puzzN:)<3

Av emilia - 28 juni 2011 22:31

heeej:)

i dag har jag sola å knäppt kort men ni kommer inte få alla i dag inte.

aja i mon är det 7 dar kvar te min födelsedag och riwers också!!

aja har skikat en bild te angelica på msn ska skika en på mej i mon eller nå och den första bilden va på riwerXD haha

aja ska skika film och det sa tydligen angelica också hihi:) 

aja hejrå

puzzN

     aja 2 får duga för det blir ett bild rängn sen:)<3<3 

Av emilia - 28 juni 2011 19:40

rubriken säger allt..........

Av emilia - 28 juni 2011 13:43

hej allihoppa ska inte skriva så mycket för ska gå utt sola/knäppa kort å i dag kommer ni få några bilder i kväll asså!!

i dag fyller Ann-sofie<3 år:)grattis gumman på 21 årdagen älskar dej:)<3<3<3<3puss

aja nu ska jag ut och ficksa lite kort å ha vaten krig å spela kroket mer mamma:) hihi jag äger på de!!

aja ska gå nu hej rå

puzzN

Ovido - Quiz & Flashcards