livetsommi

Alla inlägg under april 2011

Av emilia - 30 april 2011 23:05

heej nu ska ni välja vilken hedder jag ska ha komentera med 1 eller2 ´vilken ni nu tycker

 

här har ni den jag har nu asså 1     och här har ni 2an


vilken ska jag ha komentera 1 eller2

Av emilia - 30 april 2011 18:44

heeej  här får ni litte bilder från i dag och kanse någon ifrån förut men bli nöjda iaf  

  

här är min mat laxplanka hemma jord och gooood 

 

jaaag  

(nu blire bilder från förut)

                   

aja litte bilder iaf  

det vart ingen släkt utan bara jag Izabella Mamma Jan

sitter och driker coka cola och äter godis och jodgubbar

ja ska väll gå utt och hoppa sen typ ikväll ska väll jag Izabella utt och kolla på raketer! sän ska jag ficksa en till sakimon på piZap och ni sak få vällja vilken jag sak ha där uppe som en hedder okej  

hejdå

puzzN   

Av emilia - 30 april 2011 15:19

heeej 

ja i dag har jag inte gjort mycket iaf jag har fåt en röst på att jag ska ha den hära kvar men jag vet ine ska vänta ett tag till anars tar jag bort blogg.se

här har ni litte bilder      aja kanske gör et till inläg när jag sitter här men ska göra litte anat nu hejdå

puzzN  

Av emilia - 29 april 2011 13:39

hej förlåt att jag inte har bloggat på länge men jag har ju den andra ochså kolla gjärna in den livetsommi.blogg.se


snart e det skola ingen tråkigt 

sak samma jag sitter brevid angelica i klassrumme  

efter som att jag inte har bloggat här på länge så ska ni få veta vad jag har gjort under posklåve"!!!

måndag:jag var hoss pappa vi åkte till valbo

tisadag:va med lovisa 

onsdag:va med lovisa 

torsdag:va med lovisa sen på kvällen kom izabella min syster 

fredag:venne vad jag ska göra 


neej i skolan ska vi byta matplatser jag vill inte det för jag sitter med nicolina angelica nastja thilda emma nu 

aja ska utt och hoppa studsmatta tror jag  

men fört jag funderar på att bara ha en blogg men jag vet inte vilken jag ska ha kvar så komentea och skriv om jag ska ha blogg.se kvar eller bloggplatsen.se kvar 

aja ska dra hejdå

puzzN älskar er       

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards