livetsommi

Direktlänk till inlägg 23 november 2011

JENNNY <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Av emilia - 23 november 2011 19:09

älskade jenny sän du å jag blev kompisar så har mit liv blivigt bätre, du fins alltid för mej å jag kommer alltid finas för dej. hoppas våran vänskap kommer räka hella livet ut. du är en av de vänner jag liar på till 1000%. Jag älsakr dej som vän så jävla mycket!!! Man kan inte beskriva dej med ord eller säga hur du är för du är helt jävla underbar,sööt,fin,snäll osv...... 

jenny!jagvill att du ska veta att jag aldrig kommer å släpa dej du har jälpt mej med så jävla mycket och de gör du fortfarande! 



jag kommer hjälpa dej om de är något och om du säger nå så gör jagde för du har gjort så jävla mycket till mej 

tack för att du och jag är vänner utan dej skulle jag inte funsi nu du är en av dom som har stöta mej igenom hälvetet.


vill skriva så jälvla mycket om dej men de går inte du är hel underbar så man kan inte bestkiva 

älskar dej bästavän!!<3

ÄLSKAR DEJ JENNY NU Å FÖREVIGT

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emilia - 1 december 2011 21:53

har ny blogg nu kommer ha den här kvar men bloggar inte på den här thebeautifullfeofme.blogg.se ...

Av emilia - 1 december 2011 21:08

just nu sitter jag vid facebook,msn och lite fler ställen. jag pratar såklart också med den BÄSTA i telefonen... aja angelica hjälper mej å ficka en ny blogg på blogg.se den kommer vara sjukt bra och mycket updateringar!!!! förlåt att jag inte ha...

Av emilia - 24 november 2011 20:33

hej i dag: i morse/inan tre va jag i skolan efter kl tre så drog jag jennny å angelica tilll citybörger(stavning) å käka sen hem till jenny en snabis sen till skolan å gorde bioligi :( aja sen typ kl 6 börgade vårat öppethus till kl halv 8 aja nu...

Av emilia - 20 november 2011 22:05

sitter vid tv å kollar lite tv, snakar med filk på msn å faebook + att jag tratar med dej BÄSTA(joakim)  aja i mon äre skola-.- å jag å angelica måste komma på nånting å göra anars kommer mats å säga nå  aja nu måste jag gå på toa syns i mon pu...

Av emilia - 20 november 2011 11:56

just nu sitter jag i min säng å är typ halft död är as tröt har typ kolla på film i natt till typ 4-5 gick å la men eftere de aja vet inte riktigt när.     sitter inne vi msn å fb åså snakar med den bäääääästa på fb :D:D <3<3<3<3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards