livetsommi

Direktlänk till inlägg 8 november 2011

hello hello

Av emilia - 8 november 2011 17:11

bloggade inget igår :( hadde inte tid :(

men nu her jag va inte i skolan i dag.......

men går nog till skolan i mon iaf

just nu så sitter jag å kollar lite på fb å bloggar osv ska svart läsa lite å sen käka :)

men jag låvar att börja blogga mer å jag kommer blogga i kväll:D

aja puss å kram skumbanan <3


justja ska ju skaffa en ny hedder!! om ni vill kan ni få göra en hedder åt mej:) så det får ni göra om ni vill å skika till mej för jag ska ha en bra hedder skika järna in dom så fort om möjligt :) puss



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emilia - 1 december 2011 21:53

har ny blogg nu kommer ha den här kvar men bloggar inte på den här thebeautifullfeofme.blogg.se ...

Av emilia - 1 december 2011 21:08

just nu sitter jag vid facebook,msn och lite fler ställen. jag pratar såklart också med den BÄSTA i telefonen... aja angelica hjälper mej å ficka en ny blogg på blogg.se den kommer vara sjukt bra och mycket updateringar!!!! förlåt att jag inte ha...

Av emilia - 24 november 2011 20:33

hej i dag: i morse/inan tre va jag i skolan efter kl tre så drog jag jennny å angelica tilll citybörger(stavning) å käka sen hem till jenny en snabis sen till skolan å gorde bioligi :( aja sen typ kl 6 börgade vårat öppethus till kl halv 8 aja nu...

Av emilia - 23 november 2011 19:09


älskade jenny sän du å jag blev kompisar så har mit liv blivigt bätre, du fins alltid för mej å jag kommer alltid finas för dej. hoppas våran vänskap kommer räka hella livet ut. du är en av de vänner jag liar på till 1000%. Jag älsakr dej som vän så ...

Av emilia - 20 november 2011 22:05

sitter vid tv å kollar lite tv, snakar med filk på msn å faebook + att jag tratar med dej BÄSTA(joakim)  aja i mon äre skola-.- å jag å angelica måste komma på nånting å göra anars kommer mats å säga nå  aja nu måste jag gå på toa syns i mon pu...

Ovido - Quiz & Flashcards