livetsommi

Alla inlägg under maj 2011

Av emilia - 30 maj 2011 15:45

tjoohooooo!!!!

hör har ni lite saker som jag kommer skriva:

fredag:va i skolan sen åkte jag bella mamma och jan till åland och var dör till på söndag

lördag:åland

söndag:åland 

mondag: vi var i dommarhagen med skolan ja det var kulit 


ojjj måste dra ska handla 

puzzN


Av emilia - 24 maj 2011 19:50

heej 

i dag har jag varit med emma sandra samuel beniamin riwer och lite rasmus e

beniamen och riwer börga bråka aja :)

jag tänkte att jag skulle ladda upp en vidio när riwer och de bråka men nepp aja i mon fyller pappa år och på lördag adam i hälgen ska jag till mormor på åland sissta gången men ska göra lite nu så hejdå

puzzN 

Av emilia - 23 maj 2011 16:57

hejhej 

i dag var det rolig idrot i skolan det var fottbol 

sen när jag kom hem så halv 4 så åkte vi ju till optiken och kollade om jag värkligen skulle få glassögon för jag har varit dör tidigare och då sa dom saker aja JAG SKA FÅ GLASSÖGON aja ska va med lovisa nu så hej då   

Av emilia - 23 maj 2011 16:57

hejhej 

i dag var det rolig idrot i skolan det var fottbol 

sen när jag kom hem så halv 4 så åkte vi ju till optiken och kollade om jag värkligen skulle få glassögon för jag har varit dör tidigare och då sa dom saker aja JAG SKA FÅ GLASSÖGON aja ska va med lovisa nu så hej då   

fan

Av emilia - 20 maj 2011 20:41

hej här kommer väll ett littet inlägg fölåt att jag inte har bloggar:(!!!

jjagkänner mej värdelös varför ska jag finas det är ingen mening med det den man själv e tilsammans med vee fan ååååå orkar inge mer 

Av emilia - 18 maj 2011 19:16

ska jag ha fråpgestund snart????

Av emilia - 18 maj 2011 18:57

heeej 

frlåt att jag inte har skrivigt nu ska jag skriva från typ fredag till i dag!!


fredag:vi va och ada med skolan sen åkte jag hem och packa inför pelbo

sen åkte vi dit angelica och nastja va först dit sen jag sen kom alla.och vi ada titta på film och gjorde en massa skojsit

lördag:vi va tvungna och vackna typ halv nio sen så padla vi kanot sen så var det hem färd. när jag kom hem hjälpte jag mamma att krusa håre och ficksa henne hon och jan skulle på nå fest så jag och izabella var hemma själv

söndag:ker fan inte i håg elle jo kanske va hoss mormor

mondag:var sjuk och åkte te mormor

tisdag:var studiedag så jag var hoss mormor och ficksa med deras lägenhet

onsdag:va i skolan och ja övertäksten säjer allt!!!  

sen var jag med emma och sandra sen kom samuel sen så åkte sandra hem sen jah!!


aja nu har ni fåt litte saker ajustia jag tror det var i går(tisdag) nastjas råta dog serafina   


aja jag äslar den hära dagen för en sak:)


nu är jag inne på bdb(bilddagboken) kamrat  msn skype och ja inte så myket mer sak fröka skriva en låt om en jag.......


så hej då

puzzN  

Av emilia - 11 maj 2011 21:10

heej

kanske inte så mycket mer att skriva i dag!!

idag var jag med emma och sandra sen kom riwer och samuel sen gick sandra sej gick riwer å samuel då kom angelica och nastja och sen åkte jag hem aja på fredag till lördag ska jag till pelbo sen från lördag till söndag är jag och izabella hemma själv och ja litte så aja 

hejdå

puzzN

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards