livetsommi

Alla inlägg under februari 2011

Av emilia - 21 februari 2011 18:40

hej  

har varit i ullared nu i hälgen så har inte hunit skriva och har före de inte orka men jaja de interjuva mej och izabella om nå kuddar trökigt.

nu sitter jag med angelica  vi har knäppt kort och titta på film i rymden finns inga känslor. kullit haha 

aja ska dra hej då 

Av emilia - 10 februari 2011 19:24

hej  

förlåt att jag inte har bloggat på länge men har inte haft tid  förlåt  

i dag va jag med sandra emma sen kom angelica och nastja ochså  kullit

i mon så får vi tugga tugummi i skullan jippi yessss 

ska snart gå och slänga in mej i duchen(stavning jag vete fan hur de stavas hahaXD)

så tjaba syns sen 

hejdå  

puzzzN  

'

Av emilia - 4 februari 2011 20:15

hej

i dag har jag inte gjort mycket går i skolan och så 

nu lysnar jag på musik på spotefy kom med någon bra atirst är ni snälla  

jag e inne på spotefy,bdb,msn och bloggar 

inget mer   

skriver meer i mon och ja i mon fyller mamma år 

hejdå  

puzzN

Av emilia - 3 februari 2011 20:26

hej

i dag!!!

i morse typ tvätta va håre och så sen åkte jag till angelica och lämna min pulka sen gjok vi till skolan. sen vara skolan sen gick jag om angelica hem till henne sen till nastja.och va där till halv 4 för sen juniorerna. med juniorerna åkte vi till görans backe och åkte pulka sen gick jag och angelica och nastja hem till angelica och sen till nastja och spela in film och garva sen gick jag och angelica hem och nu sitter jag hemma vid mej. sjukt rolig dag angelica och nastja måste göra om sjukt kul vi hadde.    (stavning jag vet)

ja en snab sakimoj på vad jag har gjort jag skulle kuna göra den longa men orkar inte de skulle ta fett lång tid ju!!

nu  bloggar jag kollar bloggar och bdb(bilddagboken) och cattar på msn.

nej i mon skola men går bara till 1!!


här har ni några föslag på bloggar

 www.malinlinnnea.blogg.se
www.alvattovaelisabet.blogg.se
www.fridajenssen.blogg.se
www.annajuliaangelicakristinaalexandra.blogg.se
www.livetsomellen.blogg.se
www.vilma.se
www.ilovecats.blogg.se


så orkar inte skriva mer nu hörs ska försöka lägga in bilder men dampar går inte så bra 

hejdå hör i mon!!  

puzzzzN

aa

Av emilia - 2 februari 2011 20:37

hej

har typ inte blogga men har inte orka!!  

i mon ska jag följa med angelica hem efter skolan och typ va med henne och nastja  

och det är juniorerna och vi ska åka till görans backe kullit!!  

i mon i skolan e det engeliska matte träslöjd och så!!

just nu cattar jag med Angelica,erica och emma!!

och e inne på bdb och fb!!  

venne om jag har så mycket mer och skriva för det har inte hänt så mycket mer så ja antar att jag ska foreta va inne på fb bilddagboekn och msn!!

så hejdå  

puzzzzzzN

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards